دانلود نرم افزار WhatsApp 2.11.561
Top download for vivaz
دانلود بازی ، برنامه و تم مخصوص ويواز

نرم افزار WhatsApp Messenger یکی از قدیمی‌ترین ابزارهای گفتگوی متنی برای موبایل است. این ابزار که به مرور زمان دستخوش تغییرات زیادی شده است اکنون به‌یکی از قدرتمندترین ابزارها برای ارتباط آنلاین با دوستان است. از مزیت‌های این نرم‌افزار قابلیت نصب آن بر روی اکثر گوشی‌ها صرف نظر از سیستم عامل شماست و همین امر باعث خواهد شد که بتوانید با تعداد بیشتری از دوستانتان در ارتباط باشید. در WhatsApp Messenger به‌غیر از چت متنی می‌توانید تصویر، صدا و فیلم هم برای دوستانتان ارسال کنید. یکی از قابلیت‌های بی‌نظیر این برنامه این است که نیازی به ثبت‌نام کردن یک یوزرنیم جدید برای خودتان ندارید و با دوستانتان توسط شماره تلفن خودتان ارتباط برقرار می‌کنید،‌ همین امر موجب شده تا پیدا کردن کسانی که از این ابزار استفاده می‌کنند خیلی راحت باشد، به این روش که خود برنامه از بین دفترچه تلفن موبایل شما لیست شماره تلفن‌هایی که در سرورهای WhatsApp ثبت شده‌اند را دریافت می‌کند و اتوماتیک آن‌ها را به‌شما نشان می‌دهد. هم‌چنین WhatsApp از حجم کمی از اینترنت برای ایجاد ارتباط استفاده می‌کند. اين برنامه قابل نصب و استفاده در گوشی ویواز شما و همچنین برای گوشی های سیمبیان سری ۶۰ ورژن ۵ می باشد.

 

برای دانلود کلیک کنید


نظرات شما عزیزان:

علی
ساعت16:27---27 دی 1394
من ساعت روز به میلادی کردم بازم نشد

marjan
ساعت3:23---30 آذر 1394
سلام باتشکر از سایت خوبتون من برنامه واتساب رو گوشیم نصب کردم اما پیام تنظیم ساعت میاد اما ساعت گوشیم بوقت ایران وتاریخ ان میلادی هست نمیدونم مشکل چیه لطفا راهنمایی کنید

محمد علی
ساعت22:56---18 مهر 1393
سلام امیدوارم سلامت باشید من تادیه رو خاموش کردم اما باز میگه منقضی شده چی کار کنم..... ممنون

Mamad
ساعت11:42---15 مهر 1393
سلام نرم افزار لاین و تانگو را برای nokia n82‎ ‎‏ میخواستم با تشکر

ستاره
ساعت8:04---22 شهريور 1393
با سلام؛ وقتی تو واتساپ يکی از اددليستاتو بلاك كنی اون ميتونه پروفايلتو ببينه يا فقط نميتونه بهت پی ام بده؟

armin
ساعت12:28---16 شهريور 1393
سلام اگه لاین رو با وایبر بذارین عالی میشه ممنون

مریم
ساعت0:07---14 شهريور 1393
سلام من هرچیو میخام دانلودکنم میزنه دریافت لینک دانلود ولی هرچی میزنم روش چیزی نمیاد

سحر
ساعت20:31---12 شهريور 1393
سلام.موقع نصب این پیمو میده: اشکال تاییدیه.با ارایه دهنده برنامه تماس بگیرید
چکار باید بکنم؟؟


مهسا
ساعت14:13---2 شهريور 1393
سلام دست درد نكنه اگه وايبرم بذاری خيلی خوب ميشه
پاسخ: سلام دوست عزیز تشکر؛ ما همه تلاش خودمونو میکنیم که هرچه زودتر برنامه وایبر رو هم قرار بدیم


حمید
ساعت8:19---20 مرداد 1393
سلام وبلاگ خوبی دارید


پاسخ: سلام دوست عزیز مرسی


mojdeh
ساعت23:27---13 مرداد 1393
سلام.این برنامه رو نصب کردم ولی توی قسمت تایید پیامکی گیر کرده."لطفا مطمئن شوید سیستم پیامکی شما درست کار میکند"وقتی میزنم ادامه بعد از دو بار تلاش مینویسه"کوشش برای تاییدیه اخیر.قبل از تلاش مجدد لطفا2ساعت و 59دقیقه صبر کنید." مشکل چیه؟ممنون.
پاسخ: سلام دوست عزیز ؛ متاسفانه نمیدونم مشکل از كجاس؛ در ساعات مختلف امتحان کنيد مخصوصا ساعات اول صب


سارا
ساعت10:11---13 مرداد 1393
سلام توروخدا جواب بده چه جوری بايداز مرورگر ديگه استفاده كنيم
پاسخ: دوست عزيز در صفحه اول وبلاگ توضیح داده شده؛ به صفحه اول وبلاگ برین و توضیحات بالای صفحه رو بخونين


بهاره
ساعت12:41---12 مرداد 1393
سلام چ جوري بايد از مرورگر ديگ اي استفاده كنيم‏?‏
پاسخ: سلام؛ توضیحات صفحه اول وبلاگ رو بخونین


محبوب
ساعت13:55---31 تير 1393
سلام من تاریخ ساعت گوشیم درسته ولی برای نصب واتس اپ هی این پیغامو میده چیکا کنم؟همونجوری ک شما گفتین درستش کددم ولی بازم اینطوریه.چیکا کنم؟
پاسخ: سلام دوست عزيز ؛ نگفتين چ پیغامی? نکات صفحه اول وبلاگ رو بخونين


mansour
ساعت2:52---31 تير 1393
سلام من میزنم رو دریافت لینک دانلود ولی هیچ شکلی نمیاد.نمیتونم دانلود کنم
پاسخ: سلام دوست عزيز ؛ يا سرعت نتتون پايينه یا اينکه مرورگرتون پشتیبانی نمیکنه. از مرورگر دیگری استفاده کنید


تنها
ساعت12:04---30 تير 1393
سلام. مرسي از سايت خوب و معتبرتون.راستش من هرچي رو دانلود لينک كليک ميکنم دريافت فايل بالا نمياد.. لطفأراهنمايیم كنيد؛ياعلي خدا قوت
پاسخ: سلام دوست عزيز مرسی تشكر؛ يا سرعت نتتون پايينه یا اينکه مرورگرتون پشتیبانی نمیکنه. از مرورگر دیگری استفاده کنی


مریم
ساعت1:28---29 تير 1393
سلام. من رو گوشیم نصب کردم ولی میگه تاییدیه منقضی شده است. چی کار کنم؟ لطفا سریع جواب بدید. ممنون.
پاسخ: سلام دوست عزيز ؛ به صفحه اول وبلاگ مراجعه کنید و نکات بالای صفحه را بخوانيد


mansour
ساعت4:58---20 تير 1393
سلام چرا من میرم دانلود کنم میزنم دریافت لینک دانلود اونم میزنم دانلود نمیشه چیزی ام نمیاد واسه دانلود
پاسخ: سلام دوست عزيز؛ به اطلاع میرسانیم قابلیت امکان ادامه دانلود در صورت توقف و قطع دانلود و همچنین امکان دانلود با برنامه های مدیریت دانلود با چندین کانکشن همزمان به کلیه فایلهای پیکوفایل اضافه گردید. شما بر روی دريافت لینک دانلود لیک کنيد و كمی منتظر بمانيد تا تصویر دریافت فايل بالا بیاد ؛ سپس برروی دریافت فایل کلیک کنيد


majid
ساعت20:04---10 تير 1393
سلام با تشکر من ورژن جديد رو دانلود كردم ولی نصب نميشه پيغام ميده note enoge memory colde note install
پاسخ: سلام دوست عزیز ؛ حافظه گوشيتون پرشده ؛ به درايو C بريد و فایل های اضافه رو حذق كنيد


فریده
ساعت15:25---8 تير 1393
سلام

من واتساپ رو از لینک http://s5.picofile.com/file/8123952118/WhatsApp_2_11_476_viv azdownload_mahtarin_com_.sis.html دانلود و نصب کردم اما بعد از دادن شماره تلفن دیگه جلو نمیره چرا؟ اینم بگم که مشکل اینترنت هم ندارم

باتشکر
پاسخ: سلام دوست عزیز؛ برنامه تست شد مشکلی نداشت فقط بایک كمی صبور باشين ؛ به سرعت نت گوشيتونم بستگی داره


نرگس
ساعت11:30---17 خرداد 1393
سلام تشكرات فراوان از سايت خوبتون.گوشي من همش به wifi يا gprs اينترنت موبايلم خودكار وصل ميشه نميدونم چيكار كنم.ممنون ميشم اگه زودتر جواب بدين.باتشكر
پاسخ: سلام دوست عزيز سپاسگذارم؛ شما برنامه ای نصب کردين که نيازمند کانکت به اینترنته. برنامه رو پیدا كرده و حذف كنید و یا وارد تنظیماتش شوید و درصورت وجود گزينه AutoStart را غير فعال کنيد


narges
ساعت20:31---13 خرداد 1393
سلام... دانلود کردم... اما الان برای نصبش یه wifi میخواد که من ندارم.. راهی نداره؟
پاسخ: سلام دوست عزيز؛ ميتونین از اينترنت موبايل GPRS استفاده کنید


abc
ساعت0:48---22 فروردين 1393
الو كسي نيس اينجا ك ج بده؟ نميگين اين oviچيه و چ جوري ميشه پيداش كرد؟

من اميدم ب وب شماس نا اميد نکنيد لطفا!
پاسخ: عزیز اگه منظرتون برنامه Ovi notifications API هستش این برنامه ی برنامه نصب کننده برنامه های شرکت Ovi مثل برنامه وایبر هستش که فعلا در اختیار نداریم


abc
ساعت22:23---16 فروردين 1393
سلام من بیشتر چیزایی ک خواستم تو سایت شما سالمشو پیدا کردم خواستم فراوان تشکر کنم وهم ی درخواست دارم.دنبال یه برنام هستم به اسم ovi notification api هرجا ک رفتم یه نسخه سالم ازش نبود. میشه لطفا راهنماییم کنید.
پاسخ:سلام دوست عزیز مرسی تشكر؛ متاسفانه فعلا اين برنامه رو دراختيار نداريم


Bahar
ساعت0:00---28 اسفند 1392
In ejra nmishe mige update k0n.update ham mik0nam baz ejra nmishe
پاسخ: دوست عزیز این آخرین نسخه برا ويوازه و نيازی به آپديت نداره و كاملا تست شده و قابل نصب و اجراس


ارش
ساعت1:23---26 اسفند 1392
سلام ببخشیدنصب کردم ولی اخطار تنظیم تاریخ وساعت میده ساعت وتاریخش درسته باید جه کاری انجام بدم؟
پاسخ: سلام دوست عزیز ؛ ساعت را به وقت ايران و تاریخ را بصورت میلادی تنظيم كنيد؛ 17‏/3/ 2014


باران
ساعت21:22---18 اسفند 1392
سلام من هم وی چت و هم واتس اپو از سایتتون دانلود کردم.ولی روی ویوازم اجرا نمیشن باید چیکار کنم؟
پاسخ: سلام دوست عزيز ؛ اين برنامه ها تست شده اند و مشکلی ندارن ؛ البته ویچت فیلتر شده اما قابل نصب و اجرا میباشد ؛ با چه پیغامی روبرو میشين؟


مهدی
ساعت22:32---13 اسفند 1392
سلام من دانلود كردم حتي از طريق همون برنامه اپديتشو دانلود كردم ولی همش ميگه شمااز آخرين نسخه اين برنامه استفاده ميکنيد چرا بالا نمياد كمكم ميکنيد?
پاسخ: سلام دوست عزیز؛ همونطور كه خودتون میگین اين آخرين ورژنه و برنامه سالمه و هیچ ميشکلی نداره؛ احتمال ميموری گوشيتون پر شده


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 10 اسفند 1392برچسب:,
ارسال توسط Behrouz Maarouf

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 101
بازدید هفته : 109
بازدید ماه : 107
بازدید کل : 119469
تعداد مطالب : 100
تعداد نظرات : 589
تعداد آنلاین : 1